Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V25-99-1706 vemo

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1706 VEMO

V25-99-1706 Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + VEMO
vemo V25-99-1706
35.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-99-1706

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,07179
nr EAN 4046001456084

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1706 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50; FORD B-MAX, C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA VI, FIESTA/MINIVAN, FOCUS C-MAX, FOCUS I 1.2-1.7 08.95-
numery OEM:
FORD      1 007 567
FORD      1 007 754
FORD      1 039 487
FORD      1 072 010
FORD      1 072 015
FORD      1 072 017
FORD      1 099 060
FORD      1 110 479
FORD      1 112 865
FORD      1 113 051
FORD      1 133 393
FORD      1 133 398
FORD      1 140 603
FORD      1 140 610
FORD      1 142 591
FORD      1 142 593
FORD      1 148 127
FORD      1 148 128
FORD      1 150 133
FORD      1 203 678
FORD      1 211 553
FORD      1 213 839
FORD      1 215 185
FORD      1 302 400
FORD      1 302 401
FORD      1 303 374
FORD      1 316 758
FORD      1 316 761
FORD      1303374
FORD      96MM 8575 A1A
FORD      96MM 8575 BD
FORD      96MM 8575 BE
MAZDA      1E05-15-171 A

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1706 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1706 VEMO:

2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.