Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V25-99-1722 vemo

Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V25-99-1722 VEMO

V25-99-1722 Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality VEMO
21.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-99-1722

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 87
Średnica [mm] 54
Wysokość [mm] 40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ciężar [kg] 0,07263
nr EAN 4046001518645

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V25-99-1722 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (87°C) pasuje do: FORD CAPRI III, CORSAIR, CORSAIR ESTATE, ESCORT I, ESCORT II, ESCORT III, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, FIESTA II, FIESTA III 1.0-4.2D 03.62-05.06
numery OEM:
FORD      1 452 357
FORD      1 459 319
FORD      1 472 824
FORD      5 004 889
FORD      683F 8575A AA
FORD      683F-8575AAA
FORD      692F 8575 AA
FORD      692F-8575AA
FORD      A780X 8575 HA
FORD      A780X-8575-HA
FORD      ERT9, 691F8575AA
NISSAN      21200-99B11
NISSAN      21200-99B12
NISSAN      21200-99B13
NISSAN      21200-Q9000
ROVER      ETC4765
ROVER      GTS106
ROVER      GTS1106
VOLVO      3 0863 985
HYUNDAI      25500-22600
KIA      25500-22600
LAND ROVER      ETC4765

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V25-99-1722 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V25-99-1722 VEMO:

2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.