Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V25-99-1722 vemo

Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V25-99-1722 VEMO

V25-99-1722 Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality VEMO
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-99-1722

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 87
Średnica [mm] 54
Wysokość [mm] 40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ciężar [kg] 0,07263
nr EAN 4046001518645

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V25-99-1722 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (87°C) pasuje do: FORD CAPRI III, CONSUL, CORSAIR, CORSAIR ESTATE, ESCORT I, ESCORT II, ESCORT III, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, FIESTA I, FIESTA II 0.9-4.2D 03.62-06.10

Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V25-99-1722 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

ISUZU

TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V25-99-1722 producenta VEMO

FORD

1452357, 1459319, 1472824, 5004889, 683F8575AAA, 692F8575AA, A780X8575HA, ERT9691F8575AA

ROVER

ETC4765, GTS106, GTS1106

LAND ROVER

ETC4765

NISSAN

2120099B11, 2120099B12, 2120099B13, 21200Q9000

HYUNDAI

2550022600

numery OEM:
FORD      1 452 357
FORD      1 459 319
FORD      1 472 824
FORD      5 004 889
FORD      683F 8575A AA
FORD      683F-8575AAA
FORD      692F 8575 AA
FORD      692F-8575AA
FORD      A780X 8575 HA
FORD      A780X-8575-HA
FORD      ERT9, 691F8575AA
NISSAN      21200-99B11
NISSAN      21200-99B12
NISSAN      21200-99B13
NISSAN      21200-Q9000
ROVER      ETC4765
ROVER      GTS106
ROVER      GTS1106
VOLVO      3 0863 985
HYUNDAI      25500-22600
KIA      25500-22600
LAND ROVER      ETC4765

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V25-99-1722 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V25-99-1722 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.