Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V25-99-1730 vemo

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1730 VEMO

V25-99-1730 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V25-99-1730

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-99-1730

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 83
Ciężar [kg] 0,74978
nr EAN 4046001556005

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1730 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, C6, C8, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE; FIAT ULYSSE; FORD GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX; JAGUAR XF I 2.0/2.2D 03.06-
numery OEM:
CITROËN      1336.Z4
CITROËN      1336Z4
CITROËN      9657182080
FIAT      96 571 820 80
FIAT      9657182080
FORD      1 427 919
FORD      1427919
FORD      6G908A586AA
FORD      6G9Q8A586AA
LANCIA      96 571 820 80
MITSUBISHI      MN982198
PEUGEOT      1336.Z4
PEUGEOT      1336Z4
LAND ROVER      LR001312

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1730 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1730 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.