Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V25-99-1736 vemo

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1736 VEMO

V25-99-1736 Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + VEMO
vemo V25-99-1736

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-99-1736

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,10549
nr EAN 4046001563072

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1736 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: FORD COUGAR, MAVERICK, MONDEO I, MONDEO II, MONDEO III, FORD USA CONTOUR, ESCAPE, TAURUS, JAGUAR S-TYPE II, X-TYPE I, MAZDA MPV II, TRIBUTE 2.5/3.0 09.93-
numery OEM:
FORD      1X4E8575EA
FORD      1X4E8575EB
FORD      3 952 532
FORD      3L3Z8575AA
FORD      3L3Z8575AC
FORD      4 456 486
FORD      4 495 428
FORD      7 156 570
FORD      7L3Z8575A
FORD      7L3Z8575B
FORD      7L3Z8575C
FORD      7L3Z8575D
FORD      AL3Z8575A
FORD      AL3Z8575B
FORD      F53E-8575-AB
FORD      F5SZ8575A
FORD      F65Z8575BC
FORD      F6AZ8575AA
FORD      F73E-8575-AA
FORD      F8AZ8575BA
FORD      YC2Z8575AA
MAZDA      AJ03-15-17X
MAZDA      AJ57-15-171
MAZDA      AJ57-15-171A
MAZDA      GY01-15-171
LINCOLN      F5AZ8575A
STANDARD      75644

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1736 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V25-99-1736 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.