Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V25-99-1738 vemo

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1738 VEMO

V25-99-1738 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V25-99-1738
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1738

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-99-1738

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 83
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Ciężar [kg] 0,52215
nr EAN 4046001575358

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1738 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie, z czujnikiem) pasuje do: DS DS 5, CITROEN C4 GRAND PICASSO I, C4 II, C4 PICASSO I, C5 III, C8, DS4, DS5, JUMPY II, FIAT SCUDO 2.0ALK-3.0D 07.04-
numery OEM:
CITROËN      1336.AS
CITROËN      98 036 487
CITROËN      9803648780
FIAT      96 821 415 80
FIAT      9803648780
FORD      1 681 993
FORD      1 779 760
FORD      1 838 288
FORD      1838288
FORD      9M5Q8A586AA
FORD      9M5Q8A586AB
FORD      9M5Q8A586AC
PEUGEOT      1336.AS
PEUGEOT      9803648780

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1738 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1738 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.