Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V30-99-0100 vemo

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V30-99-0100 VEMO

V30-99-0100 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V30-99-0100
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V30-99-0100
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V30-99-0100

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 87
Rodzaj korpusu obudowa metalowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Ciężar [kg] 0,068
nr EAN 4046001382512

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V30-99-0100 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), E T-MODEL (S211), E (W211), S (W220) 2.0D-3.2D 03.99-
numery OEM:
CHRYSLER      050 801 46 AA
CHRYSLER      K05080146AA
MERCEDES-BENZ      611 200 02 15
MERCEDES-BENZ      611 200 07 15
MERCEDES-BENZ      611 203 04 75
MERCEDES-BENZ      611 203 05 75
MERCEDES-BENZ      611 203 15 75
MERCEDES-BENZ      611 203 19 75
MERCEDES-BENZ      A 611 200 02 15
MERCEDES-BENZ      A 611 200 07 15
MERCEDES-BENZ      A 611 203 04 75
MERCEDES-BENZ      A 611 203 05 75
MERCEDES-BENZ      A 611 203 19 75
MERCEDES-BENZ      A 646 200 12 15
JEEP      5080 146 AA
JEEP      5080 146 AB

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V30-99-0100 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V30-99-0100 VEMO:

2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.