Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V30-99-0190 vemo

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V30-99-0190 VEMO

V30-99-0190 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V30-99-0190
156.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V30-99-0190

dostawca:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 87
Rodzaj korpusu obudowa metalowa
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z obejmą przewodu elastycznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Ciężar [kg] 0,262
nr EAN 4046001556142

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V30-99-0190 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C219), E T-MODEL (S211) 3.0D 01.05-06.15

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V30-99-0190 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Korpus termostatu, EXPERT KITS + V30-99-0190 producenta VEMO

MERCEDES-BENZ

6422000415, 6422002115, A6422002115, A6422000415

numery OEM:
CHRYSLER      68014141AA
MERCEDES-BENZ      642 200 04 15
MERCEDES-BENZ      642 200 21 15
MERCEDES-BENZ      6422000415
MERCEDES-BENZ      A 642 200 21 15
MERCEDES-BENZ      A 642 200 21 15
MERCEDES-BENZ      A 6422000415

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V30-99-0190 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V30-99-0190 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.