Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V30-99-0210 vemo

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V30-99-0210 VEMO

V30-99-0210 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO
vemo V30-99-0210
Korpus termostatu, Original VEMO Quality V30-99-0210
190.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V30-99-0210

producent:

VEMO

Materiał Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z termostatem
Liczba czujników 1
nr EAN 4062375192076

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V30-99-0210 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (95°C, w obudowie) pasuje do: MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), CLA (C117), CLA SHOOTING BRAKE (X117), GLA (X156) 1.8D/2.2D 11.11-12.19

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V30-99-0210 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Korpus termostatu, Original VEMO Quality V30-99-0210 producenta VEMO

MERCEDES-BENZ

6512000715, A6512000715

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      651 200 07 15
MERCEDES-BENZ      A 651 200 07 15
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V30-99-0210 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V30-99-0210 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.