Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V37-72-0074 vemo

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V37-72-0074 VEMO

V37-72-0074 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V37-72-0074

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V37-72-0074

producent:

VEMO

Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Długość [mm] 952
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Ciężar [kg] 0,187
nr EAN 4046001780677

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V37-72-0074 VEMO

Czujnik ABS tył P pasuje do: MITSUBISHI LANCER VIII, OUTLANDER II, PAJERO CLASSIC, PAJERO IV 1.5-3.8 09.06-

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V37-72-0074 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V37-72-0074 producenta VEMO

MITSUBISHI

4670A158, 4670A584

numery OEM:
MITSUBISHI      4670A158
MITSUBISHI      4670A584

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V37-72-0074 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V37-72-0074 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.