Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 165 FWD (FV0P, FV0U, FV11, FV12, FV1E) (2014.07-???) 163km » V38-09-0001 vemo
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 165 Fwd (fv0p, Fv0u, Fv11, Fv12, Fv1e) (2014.07-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, EXPERT KITS + V38-09-0001 VEMO

V38-09-0001 Pompa paliwa, EXPERT KITS + VEMO
vemo V38-09-0001
Pompa paliwa, EXPERT KITS + V38-09-0001

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V38-09-0001

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Ciśnienie robocze [bar]4
Tryb pracyelektryczny
Ciężar [kg]0,646
nr EAN4046001416903

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V38-09-0001 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: HONDA ACCORD VIII, INFINITI G20, J30, ISUZU TROOPER I, TROOPER II, NISSAN 200SX, MAXIMA / MAXIMA QX IV, MICRA II, PATROL GR IV 1.0-4.2 10.87-06.15
numery OEM:
NISSAN      17042-10S00
NISSAN      17042-1E300
NISSAN      17042-1E400-BC
NISSAN      17042-30R11
NISSAN      1704210S00
SUBARU      42021-AA080
SUBARU      42021-AC021
SUBARU      42021-AC022
SUBARU      42021-AC023
SUBARU      42021-AC024
SUBARU      42021-FA041
SUBARU      42021-FA100
INFINITI      17042-0F300
INFINITI      17042-30R00
INFINITI      17042-30R10
INFINITI      17042-40F00
INFINITI      17042-40R00
INFINITI      17042-62E00
INFINITI      17042-70F00
INFINITI      17042-85L00
INFINITI      17042-96E00
INFINITI      17042-96E10

Zastosowanie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V38-09-0001 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.