Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V40-99-0009 vemo

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V40-99-0009 VEMO

V40-99-0009 Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + VEMO
vemo V40-99-0009

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V40-99-0009

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 92
Średnica [mm] 48
Wysokość [mm] 40
Ciężar [kg] 0,076
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4046001421785

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V40-99-0009 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (92°C) pasuje do: AUDI 50, 80 B2, CHEVROLET AVEO / KALOS, CRUZE, LACETTI, LANOS, NUBIRA, REZZO, CHRYSLER 300C, 300M, DAEWOO ARANOS, ESPERO, KALOS, LACETTI 0.8-6.5 05.73-

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V40-99-0009 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

LAMBORGHINI

MURCIÉLAGO, GALLARDO, MURCIÉLAGO Roadster, GALLARDO SPYDER, AVENTADOR targa, AVENTADOR coupe, REVENTON

FSO

LANOS, MATIZ

Numery OE Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V40-99-0009 producenta VEMO

OPEL

003037749, 01338052, 03037749, 090108129, 1338042, 1338052, 1338053, 1338870, 3037749, 90108129, 90200836

AUDI

036121113, 036121113B, 052121113A, 36121113, 36121113B, 52121113A

VOLKSWAGEN

036121113, 036121113B, 052121113A, 36121113BS, 36121113S, 36121113, 36121113B, 52121113A

numery OEM:
AUDI      036 121 113
AUDI      036 121 113 B
AUDI      052 121 113 A
AUDI      36121113
AUDI      36121113B
AUDI      52121113A
FORD      1 571 879
FORD      6 100 629
FORD      74HF-8575-DA
FORD      ERT103, 81HF-8575-AA
OPEL      003 037 749
OPEL      01 338 052
OPEL      03 037 749
OPEL      090 108 129
OPEL      13 38 042
OPEL      13 38 052
OPEL      13 38 053
OPEL      13 38 870
OPEL      30 37 749
OPEL      90 108 129
OPEL      90 200 836
SEAT      036 121 113
SEAT      036 121 113 B
SEAT      052 121 113 A
SEAT      36121113
SEAT      36121113B
SKODA      036 121 113
SKODA      036 121 113 B
SKODA      052 121 113 A
SKODA      36121113
SKODA      36121113B
VOLKSWAGEN      036 121 113
VOLKSWAGEN      036 121 113 B
VOLKSWAGEN      052 121 113 A
VOLKSWAGEN      36 121 113 BS
VOLKSWAGEN      36 121 113 S
VOLKSWAGEN      36121113
VOLKSWAGEN      36121113B
VOLKSWAGEN      52121113A
VAG      036 121 113
VAG      036 121 113 B
VAG      052 121 113 A
VAG      36 121 113
VAG      36 121 113 B
VAG      52 121 113 A

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V40-99-0009 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V40-99-0009 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.