Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Ford Usa EXPLORER (UN46) 4.0 V6 4WD (1993.01-1994.12) 165km » V40-99-0014 vemo
wybrany samochód: 
Ford Usa Explorer (un46) 4.0 V6 4wd (1993.01-1994.12) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V40-99-0014 VEMO

V40-99-0014 Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + VEMO
vemo V40-99-0014

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V40-99-0014

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ciężar [kg]0,10566
nr EAN4046001456046

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V40-99-0014 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (89°C) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, ASTRA J, ASTRA J GTC, COMBO TOUR 1.7D 02.00-
numery OEM:
ISUZU      8-98025557-0
ISUZU      8971351451
OPEL      13 38 005
OPEL      13 38 724
OPEL      98 025 557

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V40-99-0014 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V40-99-0014 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.