Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V46-99-1372 vemo

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V46-99-1372 VEMO

V46-99-1372 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V46-99-1372
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V46-99-1372
V46-99-1372
vemo V46-99-1372 Korpus termostatu, EXPERT KITS +

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V46-99-1372

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 89
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Ciężar [kg] 0,30145
nr EAN 4046001551864

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V46-99-1372 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) pasuje do: NISSAN QASHQAI I, X-TRAIL, X-TRAIL II, RENAULT ESPACE IV, GRAND SCENIC II, KOLEOS I, LAGUNA, LAGUNA II, LAGUNA III, LATITUDE 1.5D/2.0D 08.05-
numery OEM:
NISSAN      11060-00Q0W
NISSAN      1106000Q0C
NISSAN      1106000Q0E
NISSAN      1106000QAL
RENAULT      11060-00Q0C
RENAULT      11060-00Q0E
RENAULT      11060-00QAL
RENAULT      82 00 380 898
RENAULT      82 00 656 419
RENAULT      82 00 656 420
RENAULT      82 00 699 392
RENAULT      82 00 703 139
RENAULT      82 00 781 512
RENAULT      82 00 801 570
RENAULT      82 00 801 571
RENAULT      82 00 907 229
RENAULT      82 00 907 234
RENAULT      82 00 907 239
RENAULT      82 00 907 243
RENAULT      82 01 047 412
RENAULT      82 01 064 062
zamienniki:

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V46-99-1372 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V46-99-1372 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.