| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 3531650021147 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda LS100232 VERNET S.A.
| AUDI | 022906262CA | |
| AUDI | 03C906262A | |
| CHRYSLER | 05149063AA | |
| CHRYSLER | 05149263AA | |
| CHRYSLER | 5149063AA | |
| DODGE | 5149063AA | |
| DODGE | 5149263AA | |
| DODGE | 68067170AA | |
| FORD | 1701766 | |
| FORD | 5144254 | |
| FORD | 7G919D375AA | |
| FORD | 8F9A9Y460AB | |
| FORD | 8F9A9Y460DA | |
| FORD | 8F9A9Y460HA | |
| FORD | 8F9Z9F472A | |
| FORD | 8F9Z9F472F | |
| FORD | 8F9Z9F472J | |
| FORD | BA5A9Y460AA | |
| FORD | BA5Z9F472A | |
| FORD | BG919D375AA | |
| FORD | BR3A9Y460AA | |
| FORD | BR3Z9F472A | |
| MAZDA | RF8G188G1B | |
| NISSAN | 226935X20A | |
| NISSAN | 226A3VZ20B | |
| OPEL | 4420750 | |
| OPEL | 855278 | |
| OPEL | 855285 | |
| OPEL | 855506 | |
| PORSCHE | 95560612830 | |
| SAAB | 55572548 | |
| SAAB | 93179226 | |
| SUZUKI | 1821380K50 | |
| TOYOTA | 894670D020 | |
| TOYOTA | 8946712130 | |
| TOYOTA | 8946774020 | |
| VAUXHALL | 12589380 | |
| VAUXHALL | 55573637 | |
| VAUXHALL | 93168458 | |
| VAUXHALL | 93179226 | |
| VOLVO | 30751138 | |
| VOLKSWAGEN | 022906262CA | |
| VOLKSWAGEN | 03C906262A | |
| CHEVROLET | 55573637 | |
| MERCURY | 8F9Z9F472A | |
| HYUNDAI | 392102E100 | |
| HYUNDAI | 393502A400 | |
| HYUNDAI | 393504A410 | |
| KIA | 392102B420 | |
| KIA | 393502A400 | |
| KIA | 393502A410 | |
| KIA | 393502A420 | |
| KIA | 393504A410 | |
| LINCOLN | 8F9Z9F472A | |
| MINI | 11787590713 | |
| INFINITI | 226935X20A | |
| LAND ROVER | LR001370 |
Zastosowanie Sonda lambda LS100232 VERNET S.A. w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.