Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 3531650021147 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda LS100232 VERNET S.A.
AUDI | 022906262CA | |
AUDI | 03C906262A | |
CHRYSLER | 05149063AA | |
CHRYSLER | 05149263AA | |
CHRYSLER | 5149063AA | |
DODGE | 5149063AA | |
DODGE | 5149263AA | |
DODGE | 68067170AA | |
FORD | 1701766 | |
FORD | 5144254 | |
FORD | 7G919D375AA | |
FORD | 8F9A9Y460AB | |
FORD | 8F9A9Y460DA | |
FORD | 8F9A9Y460HA | |
FORD | 8F9Z9F472A | |
FORD | 8F9Z9F472F | |
FORD | 8F9Z9F472J | |
FORD | BA5A9Y460AA | |
FORD | BA5Z9F472A | |
FORD | BG919D375AA | |
FORD | BR3A9Y460AA | |
FORD | BR3Z9F472A | |
MAZDA | RF8G188G1B | |
NISSAN | 226935X20A | |
NISSAN | 226A3VZ20B | |
OPEL | 4420750 | |
OPEL | 855278 | |
OPEL | 855285 | |
OPEL | 855506 | |
PORSCHE | 95560612830 | |
SAAB | 55572548 | |
SAAB | 93179226 | |
SUZUKI | 1821380K50 | |
TOYOTA | 894670D020 | |
TOYOTA | 8946712130 | |
TOYOTA | 8946774020 | |
VAUXHALL | 12589380 | |
VAUXHALL | 55573637 | |
VAUXHALL | 93168458 | |
VAUXHALL | 93179226 | |
VOLVO | 30751138 | |
VOLKSWAGEN | 022906262CA | |
VOLKSWAGEN | 03C906262A | |
CHEVROLET | 55573637 | |
MERCURY | 8F9Z9F472A | |
HYUNDAI | 392102E100 | |
HYUNDAI | 393502A400 | |
HYUNDAI | 393504A410 | |
KIA | 392102B420 | |
KIA | 393502A400 | |
KIA | 393502A410 | |
KIA | 393502A420 | |
KIA | 393504A410 | |
LINCOLN | 8F9Z9F472A | |
MINI | 11787590713 | |
INFINITI | 226935X20A | |
LAND ROVER | LR001370 |
Zastosowanie Sonda lambda LS100232 VERNET S.A. w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.