Długość przewodu [mm] | 755 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 3531650015740 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda LS130023 VERNET S.A.
NISSAN | 2269009P00 | |
NISSAN | 226900J000 | |
NISSAN | 226900W702 | |
NISSAN | 2269010Y01 | |
NISSAN | 2269028F60 | |
NISSAN | 2269030P00 | |
NISSAN | 2269030P10 | |
NISSAN | 226903C210 | |
NISSAN | 2269040P10 | |
NISSAN | 2269040U00 | |
NISSAN | 2269040U05 | |
NISSAN | 2269040U06 | |
NISSAN | 2269040U10 | |
NISSAN | 2269040U15 | |
NISSAN | 2269040U16 | |
NISSAN | 2269046P00 | |
NISSAN | 2269046P01 | |
NISSAN | 2269046P10 | |
NISSAN | 2269046P11 | |
NISSAN | 2269046R00 | |
NISSAN | 2269048P00 | |
NISSAN | 2269048P01 | |
NISSAN | 2269048P10 | |
NISSAN | 2269048P11 | |
NISSAN | 226904L000 | |
NISSAN | 226904L002 | |
NISSAN | 2269064U08 | |
NISSAN | 2269067U12 | |
NISSAN | 226906P601 | |
NISSAN | 226907F000 | |
NISSAN | 2269082F01 | |
NISSAN | 226914L001 | |
NISSAN | 226914L003 | |
NISSAN | 226916P100 | |
NISSAN | 226916P101 | |
NISSAN | 226916P600 | |
NISSAN | B269040P10 | |
INFINITI | 2269010Y00 | |
INFINITI | 2269010Y01 | |
INFINITI | 2269010Y10 | |
INFINITI | 2269017Y00 | |
INFINITI | 2269017Y01 | |
INFINITI | 2269017Y10 | |
INFINITI | 2269017Y11 | |
INFINITI | 2269060U15 | |
INFINITI | 2269064U03 | |
INFINITI | 2269067U10 | |
INFINITI | 226906P600 | |
INFINITI | 226906P602 | |
INFINITI | 226906P603 | |
INFINITI | 226916P602 | |
INFINITI | B269010Y10 |
Zastosowanie Sonda lambda LS130023 VERNET S.A. w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.