Długość przewodu [mm] | 850 |
Ilość połączeń | 5 |
nr EAN | 3531650019526 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda LS150004 VERNET S.A.
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
022906262N, 6K0906262C
022906262BF, 047906262, 06C906265H, 077906262E, 07C906262, 07C906262AB, 07C906262B, 07C906262K, 07C906262N, 07D906262D, 1K0998262F, 1K0998262G, 1K0998262H
022906262BF, 047906262, 06C906265H, 077906262E, 07C906262, 07C906262AB, 07C906262B, 07C906262K, 07C906262N, 07D906262D, 1K0998262F, 1K0998262G, 1K0998262H
1131849
95560612820
AUDI | 022906262BF | |
AUDI | 047906262 | |
AUDI | 06C906265H | |
AUDI | 077906262E | |
AUDI | 07C906262 | |
AUDI | 07C906262AB | |
AUDI | 07C906262B | |
AUDI | 07C906262K | |
AUDI | 07C906262N | |
AUDI | 07D906262D | |
AUDI | 1K0998262F | |
AUDI | 1K0998262G | |
AUDI | 1K0998262H | |
FORD | 1131849 | |
PORSCHE | 95560612820 | |
SEAT | 022906262N | |
SEAT | 6K0906262C | |
VOLKSWAGEN | 022906262BF | |
VOLKSWAGEN | 047906262 | |
VOLKSWAGEN | 06C906265H | |
VOLKSWAGEN | 077906262E | |
VOLKSWAGEN | 07C906262 | |
VOLKSWAGEN | 07C906262AB | |
VOLKSWAGEN | 07C906262B | |
VOLKSWAGEN | 07C906262K | |
VOLKSWAGEN | 07C906262N | |
VOLKSWAGEN | 07D906262D | |
VOLKSWAGEN | 1K0998262F | |
VOLKSWAGEN | 1K0998262G | |
VOLKSWAGEN | 1K0998262H |
Zastosowanie Sonda lambda LS150004 VERNET S.A. w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.