Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 2E0422145B volkswagen

pompa wspomagania volkswagen 2E0422145B VOLKSWAGEN

2E0422145B pompa wspomagania volkswagen VOLKSWAGEN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2E0422145B

producent:

VOLKSWAGEN

Indeks: VAG 2E0422145B
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Nazwa: POMPA WSPOMAGANIA VOLKSWAGEN
Opis: VW CRAFTER 30-35 2.0 TDI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 2E0422145B
Numer dostawcy: 2E0422145B

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania volkswagen 2E0422145B VOLKSWAGEN

numery OEM:
VAG      2E0422145B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania volkswagen 2E0422145B VOLKSWAGEN w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.