Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » katalizator » 20851 walker

Katalizator 20851 WALKER

20851 Katalizator WALKER
walker 20851
Katalizator 20851
20851
walker 20851 Katalizator
Katalizator 20851 walker
Katalizator 20851 walker
Katalizator 20851 walker
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

20851

producent:

WALKER

Długość [mm] 1050
Ciężar [kg] 6,390
Litera rozpoznawcza 93
Norma emisji spalin Euro 4 (D4)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z elementami do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
nr EAN 3277490208514

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Katalizator 20851 WALKER

Katalizator EURO 4 pasuje do: AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II; VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI 1.6/1.6ALK/1.6LPG 05.03-05.15
numery OEM:
AUDI      1K0254500BX
AUDI      1K0254503MX
AUDI      1K0254505RX
AUDI      1K0254507GX
AUDI      1K0254510JX
AUDI      1K0254510NX
AUDI      1K0254510RX
SEAT      1K0254500BX
SEAT      1K0254503MX
SEAT      1K0254505RX
SEAT      1K0254507GX
SEAT      1K0254508SX
SEAT      1K0254509KX
SEAT      1K0254510HX
SEAT      1K0254510JX
SEAT      1K0254510NX
SEAT      1K0254510RX
SKODA      1K0254500BX
SKODA      1K0254503MX
SKODA      1K0254505RX
SKODA      1K0254507GX
SKODA      1K0254508SX
SKODA      1K0254509KX
SKODA      1K0254510HX
SKODA      1K0254510JX
SKODA      1K0254510NX
SKODA      1K0254510RX
VOLKSWAGEN      1K0254500BX
VOLKSWAGEN      1K0254503MX
VOLKSWAGEN      1K0254505RX
VOLKSWAGEN      1K0254507GX
VOLKSWAGEN      1K0254509KX
VOLKSWAGEN      1K0254510HX
VOLKSWAGEN      1K0254510JX
VOLKSWAGEN      1K0254510NX
VOLKSWAGEN      1K0254510RX
zamienniki:
090-556
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Zastosowanie Katalizator 20851 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Katalizator 20851 WALKER:

2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Katalizator wydechowy


Ten element układu wydechowego potocznie nazywany jest konwerterem katalitycznym. Jego celem jest zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w wydostających się na zewnątrz spalinach. Obecność tej części w układzie regulowana jest przez przepisy dotyczące norm czystości spalin. Im nowsze auto, tym przepisy bardziej surowe.

Katalizator jest dość delikatnym elementem układu. Na jego pracę i żywotność wpływają czynniki, takie jak niesprawne przewody wysokiego napięcia, zużyte świece zapłonowe, nierówna praca silnika. Niedopalone paliwo jest wówczas docierane w katalizatorze, co może spowodować jego awarię.

Ważne jest również to, aby nie wjeżdżać gwałtownie w kałuże. Zimna woda w kontakcie z rozgrzanym katalizatorem może doprowadzić do pęknięcia ceramicznego wkładu.

Objawem, który sygnalizuje uszkodzenie katalizatora, jest spadek mocy silnika i charakterystyczny hałas dobiegający spod podwozia (przypomina grzechotanie lub dzwonienie). Nieprawidłowość sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Usunięcie awarii poprzez wycięcie katalizatora i wstawienie w jego miejsce kawałka rury poskutkuje "nieprzejściem" kolejnego badania technicznego.