Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I11037YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11037YMT Yamato

I11037YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I11037YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11037YMT
I11037YMT
yamato I11037YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I11037YMT

producent:

Yamato

Długość [mm] 120
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 72
Wymiar gwintu M12x1.25
Rodzaj gwintu z gwintem wewnętrznym
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427507371

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11037YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: NISSAN 180SX, AD, ALMERA I, ALMERA II, AVENIR, BLUEBIRD, PRIMERA, SENTRA V, SUNNY III, WINGROAD / AD 1.3-2.5 12.85-12.06

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11037YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11037YMT producenta Yamato

NISSAN

48520BM425

numery OEM:
NISSAN      -48520-BM425

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11037YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11037YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.