Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I16004YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16004YMT Yamato

I16004YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I16004YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16004YMT
I16004YMT
yamato I16004YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16004YMT yamato
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I16004YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Wymiar gwintu M14x1,5
nr EAN 5900427510340

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16004YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: DAIHATSU APPLAUSE I, APPLAUSE II, CHARADE III, CHARADE IV, CUORE V, MATERIA, SIRION, YRV 1.0-1.6 03.87-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16004YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16004YMT producenta Yamato

DAIHATSU

4504787781, 4504787782, 4504787783, 4504787784

numery OEM:
DAIHATSU      45047 87781
DAIHATSU      45047 87782
DAIHATSU      45047 87783
DAIHATSU      45047 87784

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16004YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16004YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.