Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » J11024YMT yamato

Sworzeń wahacza J11024YMT Yamato

J11024YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J11024YMT
Sworzeń wahacza J11024YMT
J11024YMT
yamato J11024YMT Sworzeń wahacza
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J11024YMT

producent:

Yamato

Wymiar stożka [mm] 16,9
średnica zewnętrzna [mm] 42
Sposób montażu wciskany
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
nr EAN 5900427519794

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J11024YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16,9, 42mm) pasuje do: NISSAN MAXIMA / MAXIMA QX IV 2.0/2.5/3.0 01.95-08.00

Sworzeń wahacza J11024YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Sworzeń wahacza J11024YMT producenta Yamato

NISSAN

4016041U00, 4016031U00

numery OEM:
NISSAN      40160 41U00
NISSAN      40160-31U00

Zastosowanie Sworzeń wahacza J11024YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J11024YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.