Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » J24002YMT yamato

Sworzeń wahacza J24002YMT Yamato

J24002YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J24002YMT
Sworzeń wahacza J24002YMT
34.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

J24002YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
nr EAN 5900427521308

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J24002YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 13,5mm) pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V, ACCORD VI, ACCORD VII, CIVIC II, CIVIC IV, CIVIC V, CIVIC VI, CR-V I 1.2-3.0 10.87-05.08
numery OEM:
HONDA      51450 S01 023
HONDA      51450-S01-003
HONDA      51450-S01-013
HONDA      51450-S04-003
HONDA      51460 SM1 A02
HONDA      51460-SM1-A02S1

Zastosowanie Sworzeń wahacza J24002YMT Yamato w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.