Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5027 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5027 RUVILLE/FAG

5027 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numery handlowe:

K015027

numer części:

5027

producent:

RUVILLE/FAG

średnica wewnętrzna [mm]: 45,00
średnica zewnętrzna [mm]: 85,00
Szerokość [mm]: 41,00
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5027 RUVILLE/FAG

Pasek rozrządu TOYOTA CARINA II, CELICA, COROLLA ZAZ SLAVUTA, TAVRIA 1.1-1.6 05.87-10.11

Ważnym składnikiem zawieszenia współczesnych aut są łożyska firmy RUVILLE AUTOTEILE o indeksie 5027.
Zadaniem łożysk piasty jest zmniejszenie oporów związanych z toczeniem samochodu, a z powodu tego, że stan dróg jest nienajlepszy, istotna jest jakość tych części samochodowych. Badania jakim są poddawane przeprowadzane są na profesjonalnych stanowiskach badawczych, a decydującym czynnikiem jest wysoka jakość zastosowanych surowców.
Wyskoka jakość produktów firmy RUVILLE AUTOTEILE jest ich oczkiem w głowie i firma ta dokłada najwyższych wysiłków, aby była najwyższa.

Opinie specjalistów o prezentowanym wyrobie - łożysko koła RUVILLE AUTOTEILE 5027 potwierdzają jego bardzo wysoką jakość i specjalne walory użytkowe.
numery OEM:
BMW      31 22 1 095 702
BMW      31221095702
BMW      33 41 1 090 505
BMW      33 41 2 220 987
BMW      33411090505

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5027 RUVILLE/FAG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 5027zobacz instrukcję montażu 5027

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.