Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 5961.304.069 zf

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 5961.304.069 ZF

5961.304.069 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów ZF
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

5961.304.069

producent:

ZF

Ograniczenia producenta Getrag
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa
Typ skrzyni biegów DCT450, DCT470
Typ skrzyni biegów MPS6 POWERSHIFT
Typ skrzyni biegów SPS6 POWERSHIFT
nr EAN 4053203401224

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 5961.304.069 ZF

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI ZF 5961.304.069 Z OBUDOWĄ VOLVO C70 II S40 II S60 II S80 II V40 V50 V60 I V70 III XC60/FORD C-MAX C-MAX II FOCUS II III GALAXY KUGA I II 04-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 5961.304.069 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 5961.304.069 producenta ZF

FORD

1589089, 1848704, 7M5R6C631AD, 7M5R7G186AB

MITSUBISHI

2513A040

VOLVO

31256837, 31367964

numery OEM:
FORD      1 589 089
FORD      1 848 704
FORD      7M5R-6C631-AD
FORD      7M5R-7G186-AB
MITSUBISHI      2513A040
VOLVO      31256837
VOLVO      31367964
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 5961.304.069 ZF w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.