Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault KANGOO / GRAND KANGOO II (KW0/1_) 1.5 dCi 110 (KW0C, KW0H) (2010.09-???) 110km » 0219-01-00723 4max
wybrany samochód: 
Renault Kangoo / Grand Kangoo Ii (kw0/1_) 1.5 Dci 110 (kw0c, Kw0h) (2010.09-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-00723 4MAX

0219-01-00723 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
375.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-00723

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-00723 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D/2.5D/2.8D 02.94-04.02
numery OEM:
CITROËN      1726A4
CITROËN      1726FR
CITROËN      1726JQ
CITROËN      1726PK
FIAT      1309989080
FIAT      1326481080
FIAT      1334968080
PEUGEOT      1726A4
PEUGEOT      1726A5
PEUGEOT      1726PJ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-00723 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.