Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel CORSA C (X01) 1.2 Twinport (F08, F68) (2004.07-2009.12) 80km » 0219-01-01731 4max
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.2 Twinport (f08, F68) (2004.07-2009.12) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01731 4MAX

0219-01-01731 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
178.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-01731

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01731 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL OMEGA A 1.8-2.4 09.86-03.94
numery OEM:
OPEL      852113
OPEL      852841
OPEL      852916
OPEL      90231173
OPEL      90284053
OPEL      90295562
OPEL      90399090
OPEL      90443316
VAUXHALL      852113
VAUXHALL      852841
VAUXHALL      852916
VAUXHALL      90231173
VAUXHALL      90284053
VAUXHALL      90295562
VAUXHALL      90399090
VAUXHALL      90443316
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01731 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.