Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 TSI (2015.05-2019.12) 90km » 0219-01-01776 4max
wybrany samochód: 
Skoda Rapid (nh3, Nk3, Nk6) 1.2 Tsi (2015.05-2019.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01776 4MAX

0219-01-01776 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-01776

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01776 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC 1.4/1.6 09.91-08.02
numery OEM:
OPEL      5852027
OPEL      5852901
OPEL      5852908
OPEL      5852948
OPEL      90531941
OPEL      90573810
VAUXHALL      5852027
VAUXHALL      5852901
VAUXHALL      5852908
VAUXHALL      5852948
VAUXHALL      90573810
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01776 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.