Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.4 i (F35, M35) (1991.09-1998.01) 60km » 0219-01-01778 4max
wybrany samochód: 
Opel Astra F Kombi (t92) 1.4 I (f35, M35) (1991.09-1998.01) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01778 4MAX

0219-01-01778 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
140.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-01778

producent:

4MAX

Opcja wyposażenia: 1.4i
od roku prod.: 1996.01
do roku prod.: 1996.12
od numeru podwozia: TP000001
od numeru podwozia: T2646602
od numeru podwozia: T5116092
od numeru podwozia: T6000001
od numeru podwozia: T8000001
do numeru podwozia: T2999999
do numeru podwozia: T5999999
do numeru podwozia: T8999999
Kod silnika: C1.4NZ

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01778 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI 1.4/1.6 09.91-01.05
numery OEM:
OPEL      5852892
OPEL      5852903
OPEL      5852955
OPEL      90531943
VAUXHALL      5852892
VAUXHALL      5852903
VAUXHALL      5852955
VAUXHALL      90531943
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01778 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.