Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco DAILY VI Furgon 35S16, 35C16, 40C16, 50C16, 70C16 (2021-???) 160km » 0219-01-04136 4max
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 35s16, 35c16, 40c16, 50c16, 70c16 (2021-???) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-04136 4MAX

0219-01-04136 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-04136

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-04136 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.1-1.9D 06.96-12.15
numery OEM:
CITROËN      1726AH
CITROËN      1726N8
CITROËN      1726QT
CITROËN      1726W8
PEUGEOT      1726AG
PEUGEOT      1726KZ
PEUGEOT      1726N5
PEUGEOT      1726N7
PEUGEOT      1726QT
PEUGEOT      1726W8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-04136 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.