Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mazda 6 sedan (GH) 1.8 MZR (2007.08-2013.07) 120km » C12111ABE abe
wybrany samochód: 
Mazda 6 Sedan (gh) 1.8 Mzr (2007.08-2013.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C12111ABE ABE

C12111ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C12111ABE
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C12111ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaSUMITOMO
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Wysokość [mm]77,1
Długość [mm]134,6
Grubość [mm]17
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427185678

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C12111ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: LEXUS GX, MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, PAJERO IV, TOYOTA 4 RUNNER IV, 4 RUNNER V, CALDINA, CORONA, CROWN, DYNA 200, FJ CRUISER, FORTUNER 1.8-5.7ALK 08.88-
numery OEM:
MITSUBISHI      46 05A 472
MITSUBISHI      46 05A 481
TOYOTA      044 650 K090
TOYOTA      04465 35 250
TOYOTA      04465 35 290
TOYOTA      04465 60 210
TOYOTA      04465 60 270
TOYOTA      04465 60 320
TOYOTA      04465 YZ ZDB
TOYOTA      04465-04070
LEXUS      04465 35 290
LEXUS      04465 60 320
LEXUS      04465 YZ ZDB
LEXUS      04465-04070
LEXUS      04465-35250

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C12111ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.