Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Toyota HIACE V Furgon (TRH2__, KDH2__, LH2__, GDH2__) 2.5 D-4D (KDH200, KDH202, KDH212, KDH222) (2006.09-???) 117km » C13002ABE abe
wybrany samochód: 
Toyota Hiace V Furgon (trh2__, Kdh2__, Lh2__, Gdh2__) 2.5 D-4d (kdh200, Kdh202, Kdh212, Kdh222) (2006.09-???) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C13002ABE ABE

C13002ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C13002ABE
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C13002ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Wysokość [mm]57,2
Długość [mm]110,2
Grubość [mm]13,8
System hamulcowySUMITOMO
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427185944

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C13002ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: MAZDA 323 S VI, 6, MX-5 I, MX-5 II 1.6/1.8/2.3 05.90-10.05
numery OEM:
MAZDA      1U16-33-28Z
MAZDA      AY040-MA014
MAZDA      N0Y-33-323Z
MAZDA      N0Y3-33-28Z
MAZDA      NAY5 33 23Z
MAZDA      NAY5 33 23ZA
MAZDA      NAY5 33 23ZB
MAZDA      NAY5 33 28Z
MAZDA      NAY5-33-28ZA
MAZDA      NAZ0-26-48Z
MAZDA      NCY-33-323Z
MAZDA      NCY1-33-23Z
MAZDA      NCY5 33 23Z

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C13002ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.