Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1,8t (2002.09-2015.02) 150km » C5X007ABE abe
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 1,8t (2002.09-2015.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C5X007ABE ABE

C5X007ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5X007ABE
Cylinderek hamulcowy C5X007ABE
19.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

C5X007ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]19,05
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427213289
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5X007ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHEVROLET CORSA OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, REKORD E, TIGRA 1.2-2.3D 08.77-10.01
numery OEM:
OPEL      24 407 363
OPEL      5 50 006
OPEL      5 50 130
OPEL      90 007 425
VAUXHALL      90 007 425
VAUXHALL      90 209 242
zamienniki:
402254
brak
VALEO
39-4647
brak
KAGER
R19055B1
brak
FTE automotive GmbH
RZ-3264
brak
OPTIMAL
FHW228
brak
FERODO
42827
brak
A.B.S.
42829
brak
A.B.S.
5004118
brak
GIRLING
803630
brak
NK
W4253
brak
KAWE

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5X007ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.