Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » C81110ABE abe

Przewód hamulcowy elastyczny C81110ABE ABE

C81110ABE Przewód hamulcowy elastyczny ABE
abe C81110ABE
Przewód hamulcowy elastyczny C81110ABE
C81110ABE
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

C81110ABE

producent:

ABE

Rozmiar gwintu 2 M10X1
Długość [mm] 560
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
nr EAN 5900427228146

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny C81110ABE ABE

Przewód hamulcowy elastyczny tył L (dł. 560mm,śr. 12mm, M10x1/M10x1) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, VW POLO, POLO III CLASSIC 1.0-2.0 02.93-10.02
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6N0 611 763 J

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny C81110ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny C81110ABE ABE:

2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.