Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 B8 Avant (8K5) S4 quattro (2008.11-2015.12) 333km » C92037ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) S4 Quattro (2008.11-2015.12) 333km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C92037ABE ABE

C92037ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C92037ABE
Pompa hamulcowa C92037ABE
330.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C92037ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica [cal]13/16
nr EAN5900427246447

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C92037ABE ABE

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: TOYOTA ECHO, PLATZ, YARIS, YARIS VERSO 1.0-1.5 04.99-12.12
numery OEM:
TOYOTA      47207-52021
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C92037ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.