Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C6 Avant (4F5) S6 quattro (2006.03-2011.08) 435km » C95005ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) S6 Quattro (2006.03-2011.08) 435km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C95005ABE ABE

C95005ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C95005ABE
Pompa hamulcowa C95005ABE
C95005ABE
abe C95005ABE Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa C95005ABE abe
Pompa hamulcowa C95005ABE abe
Pompa hamulcowa C95005ABE abe
140.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C95005ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica [cal]15/16
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN5900427246799

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C95005ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: MITSUBISHI L200, PAJERO II, PAJERO SPORT I 2.4-3.5 12.90-01.08
numery OEM:
MITSUBISHI      MB618717
zamienniki:
J3105031
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J PF-531
brak
JAPANPARTS
PF-531
brak
JAPANPARTS
4007359
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa C95005ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.