Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI (2013.05-2015.12) 224km » C98002ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 2.0 Tfsi (2013.05-2015.12) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C98002ABE ABE

C98002ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C98002ABE
Pompa hamulcowa C98002ABE
C98002ABE
abe C98002ABE Pompa hamulcowa
186.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C98002ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,63
Średnica [cal]13/16
nr EAN5900427246928

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C98002ABE ABE

Pompa hamulcowa (20,63mm) pasuje do: SUBARU JUSTY II, SUZUKI SWIFT, SWIFT II 1.0/1.3/1.6 03.89-12.05
numery OEM:
SUZUKI      51100 60B20 000
SUZUKI      51100-60B20
zamienniki:
0 986 480 780
brak
BOSCH
J3108009
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Pompa hamulcowa C98002ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.