Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » C9M019ABE abe

Pompa hamulcowa C9M019ABE ABE

C9M019ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9M019ABE
165.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9M019ABE

producent:

ABE

Wymiar gwintu1
MateriałAluminium
Średnica tłoka [mm]24,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9M019ABE ABE

Pompa hamulcowa (24,5mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3,5-T (B907), SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 3-T (B910) 1.8-Electric 04.06-

Pompa hamulcowa C9M019ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hamulcowa C9M019ABE producenta ABE

MERCEDES-BENZ

2E0611017G, 9064310101, 9104311200, A2E0611017G, A9064310101, A9104311200, H24906.7.1

VOLKSWAGEN

2E0611017G

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2E0611017G
MERCEDES-BENZ      9064310101
MERCEDES-BENZ      9104311200
MERCEDES-BENZ      A2E0611017G
MERCEDES-BENZ      A9064310101
MERCEDES-BENZ      A9104311200
MERCEDES-BENZ      H24906.7.1
VOLKSWAGEN      2E0611017G
VAG      2E0 611 017G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9M019ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.