Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Chrysler VIPER 8.0 (1992.08-1998.12) 394km » C9X001ABE abe
wybrany samochód: 
Chrysler Viper 8.0 (1992.08-1998.12) 394km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9X001ABE ABE

C9X001ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9X001ABE
Pompa hamulcowa C9X001ABE
C9X001ABE
abe C9X001ABE Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa C9X001ABE abe
122.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9X001ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
nr EAN5900427248182

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9X001ABE ABE

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: OPEL ASCONA C, KADETT B, KADETT D, VECTRA B 1.2-2.2D 08.67-07.03
numery OEM:
OPEL      5 58 006
OPEL      5 58 070
OPEL      5 58 184
VAUXHALL      3476971
VAUXHALL      3488811
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9X001ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.