Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.0 EcoBlue 4x4 (2023-???) 165km » C9X022ABE abe
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.0 Ecoblue 4x4 (2023-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9X022ABE ABE

C9X022ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9X022ABE
Pompa hamulcowa C9X022ABE
C9X022ABE
abe C9X022ABE Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa C9X022ABE abe
Pompa hamulcowa C9X022ABE abe
Pompa hamulcowa C9X022ABE abe
Pompa hamulcowa C9X022ABE abe
Pompa hamulcowa C9X022ABE abe
216.98 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9X022ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,22
nr EAN5900427248212

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9X022ABE ABE

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G/KOMBI, CALIBRA A, COMBO/MINIVAN, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, VECTRA A 1.2-2.0 08.84-01.05
numery OEM:
OPEL      5 58 099
VAUXHALL      90 348 213

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9X022ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.