Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.3 Turbo (1999.10-2003.08) 224km » CJH022ABE abe
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Cabriolet (ys3d) 2.3 Turbo (1999.10-2003.08) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jarzmo zacisku hamulcowego CJH022ABE ABE

CJH022ABE Jarzmo zacisku hamulcowego ABE
abe CJH022ABE
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CJH022ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Ograniczenia producentaTRW

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH022ABE ABE

Jarzmo zacisku hamulcowego tył L/P pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT TRAFIC II, TRAFIC III 1.6D-2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      77010-50917
OPEL      44 18 036
OPEL      4414028
OPEL      9199261
OPEL      93192388
RENAULT      77 01 050 917
VAUXHALL      44 18 036
VAUXHALL      9199261
VAUXHALL      93192388
zamienniki:
4331844
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH022ABE ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu