Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV (2019.09-???) 155km » CJH028ABE abe
wybrany samochód: 
Ford Puma (j2k, Cf7) 1.0 Ecoboost Mhev (2019.09-???) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jarzmo zacisku hamulcowego CJH028ABE ABE

CJH028ABE Jarzmo zacisku hamulcowego ABE
abe CJH028ABE
87.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CJH028ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Ograniczenia producentaTRW

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH028ABE ABE

Jarzmo zacisku hamulcowego tył P pasuje do: DS DS 3, DS 4, AUDI A2, A3, CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 I, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 III 1.0-2.5 09.96-
numery OEM:
AUDI      6Q0 615 426
AUDI      6Q0 615 426 A
CITROËN      1631732080
CITROËN      4404 G0
OPEL      3556263
PEUGEOT      16 317 320 80
PEUGEOT      4404G0
SEAT      6LL 615 426
SEAT      6Q0 615 426
SEAT      6Q0615426A
SEAT      6Q0615426D
SKODA      6Q0 615 426
SKODA      6Q0 615 426 A
SKODA      6Q0615426D
VAUXHALL      1631732080
VAUXHALL      3556263
VOLKSWAGEN      6Q0615426
VOLKSWAGEN      6Q0615426A
VOLKSWAGEN      6Q0615426D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH028ABE ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu