Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo V60 I (155) D5 (2010.07-2011.12) 205km » CJH044ABE abe
wybrany samochód: 
Volvo V60 I (155) D5 (2010.07-2011.12) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jarzmo zacisku hamulcowego CJH044ABE ABE

CJH044ABE Jarzmo zacisku hamulcowego ABE
abe CJH044ABE
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CJH044ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Ograniczenia producentaTRW
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH044ABE ABE

Jarzmo zacisku hamulcowego tył P pasuje do: AUDI A3, Q3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, VW CC B7, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI, SHARAN, TIGUAN 1.4-3.6 08.04-12.22
numery OEM:
AUDI      1Q0 615 426 B
AUDI      3AA 615 426
SEAT      1Q0 615 426 B
SEAT      3AA 615 426
VOLKSWAGEN      1Q0 615 426 B
VOLKSWAGEN      3AA 615 426
VOLKSWAGEN      3AA615426A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH044ABE ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu