Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CJH044ABE abe

Jarzmo zacisku hamulcowego CJH044ABE ABE

CJH044ABE Jarzmo zacisku hamulcowego ABE
abe CJH044ABE
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CJH044ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Ograniczenia producentaTRW
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH044ABE ABE

Jarzmo zacisku hamulcowego tył P pasuje do: AUDI A3, Q3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, VW CC B7, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI, SHARAN, TIGUAN 1.4-3.6 08.04-12.22

Jarzmo zacisku hamulcowego CJH044ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Jarzmo zacisku hamulcowego CJH044ABE producenta ABE

VOLKSWAGEN

1Q0615426B, 3AA615426, 3AA615426A

SEAT

1Q0615426B, 3AA615426

AUDI

1Q0615426B, 3AA615426

numery OEM:
AUDI      1Q0 615 426 B
AUDI      3AA 615 426
SEAT      1Q0 615 426 B
SEAT      3AA 615 426
VOLKSWAGEN      1Q0 615 426 B
VOLKSWAGEN      3AA 615 426
VOLKSWAGEN      3AA615426A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH044ABE ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu