Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 3 sedan (BL) 2.0 MZR (BL12, BLEFP) (2009.03-2014.09) 150km » CZH1005 abe
wybrany samochód: 
Mazda 3 Sedan (bl) 2.0 Mzr (bl12, Blefp) (2009.03-2014.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1005 ABE

CZH1005 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1005
169.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1005

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyLUCAS
sparowany numer artykułuCZH1006
Średnica tłoka [mm]42
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyLUCAS
sparowany numer artykułuCZH1006
Średnica tłoka [mm]42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1005 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E60), X3 (E83), CITROEN C4, PEUGEOT 307, 307/KOMBI, 308 I, 308 I/KOMBI 1.6-3.0D 10.99-12.15
numery OEM:
BMW      34 21 6 750 161
BMW      34 21 6 765 883
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1005 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1005 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.