Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD (2001.02-???) 197km » CZH1028 abe
wybrany samochód: 
Ford Maverick 3.0 V6 24v Fwd (2001.02-???) 197km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1028 ABE

CZH1028 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1028
143.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1028

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]52
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1027
Średnica tłoka [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1028 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: DAEWOO ARANOS, CIELO, ESPERO, LANOS, LEMANS, NEXIA, NUBIRA, PRINCE, OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI 1.4-2.5 08.84-
numery OEM:
OPEL      542232
OPEL      90297766
OPEL      96193090
VAUXHALL      90487043
CHEVROLET      5 42 250
DAEWOO      96193090
zamienniki:
0 986 47A 906
brak
BOSCH
BHS143
brak
TRW
13012136128
brak
SBS
F 15 001
brak
BREMBO
38064900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1028 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu