Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 150 Multijet 2,3 D (2011.06-???) 148km » CZH1034 abe
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (250_) 150 Multijet 2,3 D (2011.06-???) 148km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1034 ABE

CZH1034 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1034
125.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1034

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
System hamulcowyBENDIX
sparowany numer artykułuCZH1033
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1034 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: FIAT 500, CINQUECENTO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SEICENTO / 600, SEICENTO / 600/HATCHBACK, LANCIA Y, Y10 0.7-Electric 07.91-
numery OEM:
FIAT      1820282
FIAT      51840303
FIAT      71714554
FIAT      71753241
FIAT      71793320
FIAT      735249501
FIAT      735394668
FIAT      735487230
FIAT      77 364 842
FIAT      77364674
FIAT      7755711
FIAT      9914106
FIAT      9944608
FIAT      9946106
FIAT      9948109

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1034 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu