Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi LANCER II (A17_) 1.6 (A174) (1979.09-1983.02) 82km » CZH1056 abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Ii (a17_) 1.6 (a174) (1979.09-1983.02) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1056 ABE

CZH1056 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1056
Zacisk hamulcowy CZH1056

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CZH1056

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
System hamulcowyBENDIX
sparowany numer artykułuCZH1055
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1056 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT III, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, ORION III 1.3-1.8D 09.80-06.01
numery OEM:
FORD      1048296
FORD      1138611
FORD      1478468
FORD      6180378
FORD      91AB2B294BA
FORD      97AG2B294BA
zamienniki:
13012125112
brak
SBS
F 24 029
brak
BREMBO
38071200
brak
TEXTAR
83-0019
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1056 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu