Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda XL XL 600 V Transalp (PD10) (1997.01-2000.12) 34km » CZH1073 abe
wybrany samochód: 
Honda Xl Xl 600 V Transalp (pd10) (1997.01-2000.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1073 ABE

CZH1073 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1073
218.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1073

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]34
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyMANDO
sparowany numer artykułuCZH1074
Średnica tłoka [mm]34

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1073 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: HYUNDAI COUPE I, COUPE II, ELANTRA III, LANTRA II, KIA CERATO I 1.5-2.7 11.95-12.09
numery OEM:
HYUNDAI      58210-2D500
HYUNDAI      58210-2D520
HYUNDAI      58310-29A20
HYUNDAI      58310-2DA00
KIA      582102F200
zamienniki:
J3210514
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
1301213415
brak
SBS
F 30 018
brak
BREMBO
38090500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1073 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu