Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.0 (1984.10-1987.03) 115km » CZH1075 abe
wybrany samochód: 
Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.0 (1984.10-1987.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1075 ABE

CZH1075 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1075

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CZH1075

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
System hamulcowyAKEBONO
sparowany numer artykułuCZH1076
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1075 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: ISUZU D-MAX I, KB, TF, TROOPER II, TROOPER III, OPEL FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, FRONTERA B, MONTEREY A, MONTEREY B 2.0-3.5 12.90-10.04
numery OEM:
ISUZU      8970352490
ISUZU      8971444770
OPEL      542116
OPEL      542247
OPEL      97035249
OPEL      97144477
zamienniki:
J3219006
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012136205
brak
SBS
F 59 100
brak
BREMBO
38121900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1075 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu