Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI 4motion (2015.08-???) 150km » CZH1086 abe
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T6 (sgf, Sgm, Sgn, Shm, Shn) 2.0 Tdi 4motion (2015.08-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1086 ABE

CZH1086 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1086
177.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1086

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1085
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1086 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3,5-T (B909), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B909) 2.1D-3.5 01.95-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 420 17 01
MERCEDES-BENZ      901 420 21 01
MERCEDES-BENZ      9014201901
MERCEDES-BENZ      A 901 420 17 01
MERCEDES-BENZ      A 901 420 19 01
MERCEDES-BENZ      A 901 420 21 01
zamienniki:
13012133156
brak
SBS
F 50 141
brak
BREMBO
83-0899
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1086 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu