Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI (1985.10-1989.08) 131km » CZH1101 abe
wybrany samochód: 
Peugeot 309 I (10c, 10a) 1.9 Gti (1985.10-1989.08) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1101 ABE

CZH1101 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1101
Zacisk hamulcowy CZH1101
202.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1101

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]35
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1102
Średnica tłoka [mm]35

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1101 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: OPEL ASTRA F, CALIBRA A, KADETT E, VECTRA A 1.6-2.5 03.88-03.01
numery OEM:
OPEL      542229
OPEL      90297534
VAUXHALL      90297534
zamienniki:
2136129
NK
13012136129
brak
SBS
F 59 074
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1101 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu